Emma & Julia

summer essentials
Hej på er! 
Emma och jag pratade egentligen om att inte lägga upp så mycket "new in" inlägg nu när vi drog igång bloggandet igen, ni kanske tror att det enda vi gör är att handla kläder om dagarna? Jag kände iallafall att jag ville visa upp de här plaggen! Tycker det är så himla fina och bra basplagg till sommaren.
 
Först och främst, en klänning från Zara. Jag har blivit mer och mer förtjust i enkla vardagsklänningar och tycker man känner sig så himla fin. Den här randiga skapelsen i off shoulder modell blev min för ynka 179 kr. Kap skulle jag vilja säga!
 
Det andra plagget är från bikbok. Jag bara ääälskar den här modellen med hög hals, tycker det är så himla snyggt till i princip allt? Den finns i massor olika färger och går för 129 kr om jag inte minns fel.
 
Sist men inte minst, den här toppen! Även den från Bikbok. Jag har varit på jakt efter den ett bra tag efter att ha sett den överallt på en massa bloggar, och tillslut hittade jag den! Jag har dock inte fått tillfälle att använda den en men det blir nog snart, visst är den fin?? 149 kr tror jag den kostade.
 
Tycker ni det är för mycket shoppinginlägg eller är det kul att läsa?
Kram
 
 
#1 - Johanna

Jätte fina! Jag vill ha alla tre! :D

#2 - Pauline

så fint! älskar klänningen!! gillar att läsa om shopping :)

#3 - Sofia

Vad fina!

#4 - Caroline Blomberg

Älskar klänningen så fin!