Emma & Julia

Sushidröm
Idag bestämde jag och mamma oss för att köpa hem lite sushi till middag. Då min lillebror (som är den strösta motståndaren till sushi i vår familj), inte var hemma; kände vi att skulle passa på! En sushirestaurang, sushi 2 go, har dessutom nyss öppnat där vi bor, så vi fick chansen att inviga deras sushi på köpet. Det var verkligen jättegott och jag passade på att knäppa av några bilder för att fresta alla sushiälskare där ute haha!
 
Mums! Ser för himla gott ut och jag blir nästan lite sugen bara av att titta på bilderna. Sushi är verkligen en måltid jag tror att man måste ge några chanser innan man verkligen börjar gilla den. Kommer själv ihåg hur jag inte alls gillade det så mycket de första gångerna jag åt sushi, men hur jag sedan började gilla det mer och mer! Nu älskar jag sushi och önskar jag kunde äta det flera gånger i veckan. Gillar ni sushi?
 
Love, E
 
 
 
 
 
 
 
#1 - Johanna Utterberg

Åhh jag älskar sushi, gud vad jag blev sugen på det nu!! :)

#2 - ISA

ÄLSKAR sushi!! gud vad sugen jag blev nu, haha!

#3 - Netti

Åh vad gott och jag vill också äta sushi nu :-D

#4 - natalia

Så gott :D

#5 - Klara Andersson

gott med sushi!

#6 - Flisan

Sv: tack så mkt, jamen eller hur :D

#7 - Caroline - Mamma utomlands

Åh vad gott, älskar sushi!!

#8 - Bea

Åh så gott med sushi!! Nu blev jag med jättesugen hehe :)

#9 - Vanessa andersson

åhh så gott :D

#10 - Celine

Gud så gott!

#11 - Annelie

så gott! nu måste jag be pojkvännen köpa hem sushi ikväll haha :)

#12 - Smilla

Du tar fina kort!