Emma & Julia

Drömklockan
Godmorgon! Idag har jag en så kallad D-dag, vilket innebär att jag är ledig från skolan. Så himla skönt. Idag ska jag ner till banken för att fixa Bank-ID, VISA-kort m.m. Jag ska också hinna med lite plugg och i eftermiddag/kväll är det jobb som gäller. 
 
Men först, tänkte jag visa upp min nya baby, nämligen min klocka från Marc by marc jacobs. 
Såhär ser skönheten ut och det är modellen Henry. Älskar att klockan har både silver och guld detaljer, vilket gör att man kan matcha den med både silver och guld-smycken, så fint blir det! Jag gillar också diamanterna längs urtavlan så mycket. Jag älskar verkligen denna klockan och är så glad att jag fick den, tack mamma & pappa! Kommer använda denna mycket framöver, det är jag alldeles säker på. xx
 
Love, E
 
 
 
 
#1 - natalie

men åh wow, vilken fin!

#2 - Linn Strömberg

Härligt med ledig dag, och sååå snygg klocka!

#3 - ebba

men åh så himla fin!

#4 - Fotograf Yohanna Mårtensson - Fotograf i Hälsingland

Härligt med ledig dag, och riktigt snygg klocka! :)

#5 - Amanda Engberg

Grymt snygg! :)

#6 - Sofia

Så fin! :)