Emma & Julia

Mac addict
I torsdags hade jag en riktigt urusel dag till en början, men sen så mötte jag upp Emma för lite shopping på Emporia och då blev allt genast mycket bättre! Jag gick loss lite, men inga onödiga impulsköp tack och lov, haha!
Det här är innehållet i en av mina påsar, två produkter från MAC. Förvånade? #macHOE
Första produkten är väldigt omtalad, och efter att ha provat den i butiken var jag bara tvungen att köpa den! Kortfattat så innehåller den här "misten" en hel del bra och lugnande ingredienser för hyn. Det jag kommer använda den mest till är att avsluta min bas, den får foundation, concealer och puder att åka in i hyn istället för att ligga på. Det ser otroligt naturligt och fint ut! Dessutom får hyn en alldeles underbart fin glow! Love it! TIPS
Det andra var något mycket nödvändigt som jag väntat med att köpa i år och dagar, nämligen ett transparant puder! Ja, finns väl inte mycket mer att säga än att det är hur bra som helst! 
 
Gillar ni MAC? 
 
Love, J 
 
#1 - miningalinn

Jag har aldrig haft mac så jag vet inte riktigt (eller vist menade du dator?)haha

#2 - miningalinn

Eller jaha, nu kom bilderna upp och jag ser att de inte är dator!

#3 - Jennisbeauty

Åh jag älskar MAC! Har också ett Fix+ och det är ett av mina livs bästa köp :) har du provat deras pro longwear concealer någon gång? Rekommenderar verkligen den. Kram!

#4 - Beatrice Jakobsson - Fotograf

Vilka bra saker! :D

#5 - Amanda Jona [SPONTAN]

Härligt med lite nytt! :)

#6 - Klara Andersson

kul med nytt!

#7 - Johanna Utterberg

Åh vad kul med nytt! :)

#8 - Johanna

Nice!

#9 - ♫♪ sandra

åh nice!

#10 - Ida Lindborg ♡

vad roligt med nytt!!

Sv. Tack så mycket :D

#11 - ebba

vad kul!

svar: åh tack så mycket :)
kramis

#12 - Amanda Jönsson

Kul med grejer från mac!

Tänkte tipsa om detta bra inlägget, verkligen värt att läsa: http://ammieshade.blogg.se/2015/march/dont-forget.html#post-comments

#13 - Emma Grann Fotografi

Åh vad kul med nytt!!

#14 - Liborius

jag har två läppstift fårn mac som jag älskar:D

#15 - linah

åh va nice:D älskar mac

#16 - MALIN

Prep and prime vill jag också prova!

#17 - Sara

Hej tjejer! Skulle ni kunna göra ett inlägg om vårens "must have"s? Jag vill gärna se olika vårjackor, har NOLL inspiration, och jag vägrar sätta på mig min barbour jacka denna vår. Ja men lite vårjackor, toppar, skor, outfits, sminkprodukter, väskor, you name it! Tack för en bra blogg :)