Emma & Julia

Time of our lives
Hej finisar! Jag har nyss kommit hem efter lite festligheter i Lund och sleepover med bästa tjejerna. Kvällen bjöd på mycket blandade känslor men blev allt som allt en fin kväll/natt, i alla fall tillslut. Resten av dagen ska jag bara vila upp mig, få undan lite plugg och kanske se någon mysig film (har ni några bra filmtips??). Har knäppt av ganska mycket bilder med min mobil de senaste dagarna, så här kommer en liten bildbomb, enjoyy
 
Från besöket på Malmö Opera i Lördags tillsammans med bästa Christine. Vi såg Green Day's American Idiot. Supermysig kväll och hur fint är inte Malmö (att dömma av bilden ovan?)
 
Innan operan avnjöt vi en supergod måltid, nämligen American Idiot-burgare på Malmö Operas restaurang. Det var verkligen mathimmel<3. Fint sällskap och mycket pepp summerar kvällen.
 
Använde min nya klänning från sheinside igår när vi var på brunch i Limhamn med farfar, gillar den så. Tror att den kommer bli en stor favorit i vår. Satsade också på mer stylish-loook med tunna silverringar. Fashion ellerhur? ;)
 
En gammal bild på mig, Ulrika & Johanna - som väcker många minnen. Bästa tjejerna<3.
 
Morgonens pannkaksfrukost med fyra olika sorters sylt, grädde, oboy och rykande varma koppar kaffe. Kan det bli bättre eller? Jag har verkligen haft riktigt mysiga dagar hitills på lovet, fina stunder med bra människor, dansdansdans, skratt, allsång till Håkan med tårar i ögonen, kramar och annat superfint. Ibland känns livet bara så mycket lättare när man är med bra människor (<3). 

Love, E 
 
 
 
 
#1 - frida christina

Men åh så underbara bilder!

#2 - Sanna

Så läckra pics!

#3 - miningalinn

Låter asbra juh!:D

#4 - Flisan

sv: haha skönt :D

härliga bilder :D

#5 - Nimo

Härliga bilder

#6 - milina.blogg.se

Lät som en underbar helg :)

#7 - MALIN

Så härligt :) Hoppas att Malmö gjorde er gott!

#8 - Nathalie Tegelstam

Vilka jättehärliga bilder! :) kram

#9 - Celine

SÅ härliga bilder!

#10 - Life of Johanna

Just nu har jag en tävling på bloggen.

Kika in den här http://lifeofjohanna.se/tavling-i-samarbete-med-parlat-av-elin/ och se om den är något för dig!

Ber om ursäkt om du inte gillar såna här kommentarer. Passar på och önskar dig en trevlig måndags kväll

#11 - Linn Strömberg

Skönt att det blev bra tillslut. Super fina bilder

#12 - Liborius

kul och mysigt:)

#13 - Pauline

mysiga bilder :)

#14 - Sofia

Så gott med pannkaksfrukost! :)

#15 - Linnéa Thell Jansson

Nä vad härligt det ser ut!!