Emma & Julia

två från helgen
Godmorgon finisar! Idag har jag sovmorgon och börjar inte förrän 12 - så himla skönt. Jag har nyss skrivit en uppsats om syn på kärlek under medeltiden, riktigt skönt att få den gjord (har skjutit upp det hur länge som helst nu). Snart ska jag ta och byta om, fixa mig och hoppa på bussen till skolan. Tänkte först slänga in två bilder från helgen. 
 
Gårdagens klädval (fick äntligen chansen att använda min nya cape från åhléns, älskar den!) // Selfie innan jobbet igårkväll och då jag kände mig riktigt kunglig, därav den fina kronan jag illusterat så vacket. Snapchat i all ära liksom. (<3) puss
 
Love, E
 
#1 - ebba

så fin kofta!
svar: åh tack så mycket :) ja riktigt härligt!
kramis

#2 - Emma Broberg

Fin!

#3 - Linn Strömberg

Alltid så skönt att bli klar med läxor! Skönt med sovmorgon också

#4 - Sanna Preifelt ❤

Gud vad skönt med sovmorgon :) Och vad fin du är!
Vad grym du är som gör läxorna innan skolan också :)

#5 - Kajsa-Stina

Så fin du är! Och vad skönt att starta veckan med en lång sovmorgon! Hoppas du får en fin dag och att du får en allmänt fin vecka <3

#6 - linah

älskar ditt hår:D