Emma & Julia

xoxo goes bloppis?
Hej på er! Jag stannade hemma även idag, mår inte alls så bra... men imorgon måste jag nog ändå kravla mig iväg till skolan.. Iallafall! Är det bara jag som känner mig så seg och oproduktiv när jag ligger hemma sjuk? Fick iallafall för mig att jag skulle ta och göra en garderobsrensning idag! Och desstuom joina det fantastiska bloppiscommunityt på instagram. Skulle vara jättekul om ni ville kolla!
Har lagt upp lite allt möjligt, bland annat Odd Molly, Hollister, Abercrombie&Fitch, MAC cosmetics... ja, en del helt enkelt! Gå gärna in och kika :) @xoxogoesbloppis somsagt! Kram
 
Love, J (&E)
#1 - miningalinn

Tråkigt att du är sjukt men ändå skönt att ha nån dag hemma!(:

#2 - Kajsa-Stina

Men vilken bra idé att göra en rensning av gamla kläder och sedan ha en liten bloppis! Ett bra tidsfördriv när man ligger hemma och är sjuk också. Hoppas du kryar på dig under dagen riktigt ordentligt. Kramar <3

#3 - Linn Strömberg

Ska in och kika direkt :D

#4 - Nathalie Tegelstam

Roligt med en bloppis, ska absolut kika in där :) kram

#5 - Amanda Jona [SPONTAN]

Krya på dig! :)

#6 - isabella felicia

svar: men åh, tack tjejer!!

#7 - OLIVIA

åh ska spana in :D

sv: å tack :D
kram♥

#8 - MartinaOlsson

sv; tack! :)

#9 - Julia Svensson

Åh måste in och kolla!

sv: åh du är söt! kram

#10 - Emma Grann Fotografi

Kul!!!

#11 - Liborius

åh levis shortsen! Men de var borttagna så antar att de blivit sålda?:)