Emma & Julia

för den hopplöse romantikern
Om det är något som jag och Emma kan prata om i flera timmar så är det kärlek. Jag tror inte att vi träffats en enda gång utan att vidröra just det ämnet, det spelar liksom ingen roll vad vi pratar om för att det slutar ändå med att vi pratar om pirr i magen och krossade tonårshjärtan. 
 
 
För någon vecka sedan var Emma och lånade boken "Om att älska" av Michaela Forni på biblioteket, och nu har vi båda läst ut den. Jag kan ju bara tala för mig själv, men åh vad jag tycker den är fin! Boken består av 90 korta berätteler om hjärta och smärta, många rader att känna igen sig i. 
 
 
I boken har Michaela skrivit om ämnen som den första kärleken, att göra slut och något så viktigt som att älska sig själv. Jag tycker boken är otroligt viktig och bra, framförallt för Dig som tror att den olyckliga kärleken aldrig kommer gå över. Men tro mig, det kommer den. 
 
Love, J 
#1 - Viktoria Eriksson

Åh, den vill jag absolut läsa! :)

#2 - MADDISENJ.SE

Bra tips

#3 - N

Den boken vill jag läsa!

#4 - MALIN

Den boken är så vacker! Åh, vad jag älskar den!

#5 - Aurora

Det är så himla fint att se att folk fortfarande läser hehe!
Och denna bok är så himla fin, har läst i den på bibbland <3

Svar: Läsa är ju så himla kul! Kram
Emma & Julia

#6 - Linn Strömberg

Denna bara måste jag läsa! är precis som er, pratar alltid om kärlek, både på gott och ont.

#7 - Johanna Utterberg

Åh, jag har hört så mycket gott om den!!

#8 - Pauline

har inte läst den men har bara hört gott om den!